søndag 9. oktober 2011

Ny leke og lekekamerat


God Kveld!
Jeg var så heldig å få en ny leke av mamma og pappa denne helgen -
en ball med godteri inni!!
Denne falt veldig i smak, er så morro å prøve å fange den -
men det beste av alt er at den er for stor til å trille under sofaen!! Jippi!!!

Mamma har selvfølgelig også plaget meg med kameraet sitt i dag, 
er så kjedelig å ligge stille, uff!!
Ble noen fine bilder av meg til slutt da....




Det beste av alt med hele helgen -
var å ha besøk av mine nye kamerat, Sebastian.
Han er så moro å leke med, 
klarer ikke å la han være i fred jeg.
Gleder meg masse til neste helg for da skal vi på hyttetur sammen med han :)

Ha en fin søndagskveld da dere,
jeg er helt utslitt jeg!!
Skal bare ligge og sove helt til i morgen :)


4 kommentarer:

  1. kjempefine bilder,

    og slike godbit-baller er knall! :D Embla har en hun også, og du må tro det er gøøøøy!! Fantastisk!

    SvarSlett
  2. Koselig at du slang deg på som følger. Minni er en am.bull så du var ikke så langt unna:) Fine blogger du har! Klem

    SvarSlett
  3. Kule bilder av en helskjønn hund!

    SvarSlett